• Polar

Polar - történet a márka mögött

Sokan talán nem is gondolnák, hogy a klímás szakma is hivatás lehet. Holott mi vagyunk rá az élőpélda! Amikor 2014-ben megfogalmazódott bennünk a Polar gondolata nem is képzeltük volna, hogy ekkora utat fogunk ilyen rövid idő alatt bejárni, de abban biztosak voltunk, hogy értéket akarunk teremteni. Hogy sikerült-e? A cikkből minden kiderül.

Miért?

Az európai klímapiacot látva felismertük, hogy az egységként tekintett piac negatívan hat a fogyasztói szemléletre és a termékkivitelezésre. Igény volt egy olyan gyártóra, aki a kelet-közép-európai viszonyokat, árakat és környezeti szempontokat veszi figyelembe. A piaci rést meglátva belefogtunk hát a Polar elnevezésű projektbe, aminek a fő célja az erre a területre kifejleszthető, legmegfelelőbb klímák megalkotása.

Mikor?

A márka gondolata 2014-ben született meg, de csak 2015-ben öltött alakot a már jól ismert, zöld brand formájában. 2016 áprilisában jelentettük be hivatalosan a márkát és kezdtük meg a forgalmazást. A termékeink mögött a gyártó és importőr a Cool-Airconditional Kft. A cég jogelődje ’94-ben alakult, ennek köszönhetően lassan 28 éves szakmai tapasztalattal a hátuk mögött stabil alapot biztosítottak a számunkra a fűtés-, szellőzéstechnika-, illetve légkondicionálás-piacán.

Mit?

A lakossági piac az elsődleges területünk. A specifikációkat a magyar családok igényeit figyelembe véve készítjük el. A tényleges felhasználói érdekeket és az izgalmas technológiai lehetőségeket egységesítve évről évre új termékekkel jelenünk meg a piacon.

Magyarországon az új építésű családi házak egyre jelentősebb részében hőszivattyús fűtés kerül beépítésre vagy betervezésre. Ezért is döntöttünk úgy, hogy 2017 májusában bővítjük a termékkínálatot hőszivattyúkkal. A termékek már az innovatív, környezetbarát R32-es hűtőközeggel érkeznek, így az új termékek kiemelten hozzájárulnak a környezet védelméhez.

Kisebb költségvetésű, olcsóbb klímákat is szerettünk volna forgalmazni, így született meg a Polar Lite. De mindez csak néhány példa a rengeteg egyedülálló megvalósításunkból.

Miben vagyunk mások?

Alapításunkkor nagy hangsúlyt fektettünk egy olyan arculat kiépítésére, ami könnyen felismerhető és szerethető. Egyedi megoldások alkalmazása teszi különlegessé a márkát. Az iparágban soha nem alkalmazott piacépítési elemeket alkalmazunk, úgymint a gemification folyamatok használata – Play!Polar applikáció, illetve a különleges rendezvények – Polar Cirkusz. A 2019-es rendezvényre, mely a Fővárosi Nagycirkuszban került megrendezésre, a Polar vendégül látott egy Békés megyei hátrányos helyzetű általános iskolai csoportot 50 fővel. Így az esemény nem csak arra volt jó alkalom, hogy már kitanult, szakmabeliek megismerjék a márkát, de fiatal, rossz körülményekből származó diákok elé is egy lehetséges jövőképet tártunk vele.

Miket értünk már el?

A márka 7 éve BISNODE minősített vállalkozás, 2019-ben pedig a KKV Top 100 márka díjazásban is részesült. Számunkra pont ugyanannyira fontos a társadalmi szerepvállalás, mint a példamutató gyártói magatartás. Ennek köszönhetően több, különböző módon nyílt már lehetőségünk jótékonysági akciókat támogatni. Hogy csak egyet említsünk a sok közül, a Gyermek Gyógyítók Hálózata számára 2020-ban majdnem fél millió forintot spóroltunk meg minden eladott termékünk árából.

Reméljük kicsit közelebb tudtunk kerülni hozzátok. Amennyiben még maradt bennetek kérdés, keressetek fel minket Facebook oldalunkon!


Recent Posts

See All

1. Ha nyár, akkor klíma – régen rossz A klíma gondolata sokakban pusztán - a meleg idők bekövetkeztével-, nyáron merül fel, így ebben az időszakban a legnehezebb megfelelő szakembert és szakértelmet t